Θα προστεθουν λενε και αλλες υπηρεσιες στον ΕΦΚΑ που θα μπορεις μοναχα ηλεκτρονικα να λειτουργησεις και να εξυπηρετηθεις. κανεις δεν αναρωτιεται οτι ανθρωπου βγαινουν στην συνταξη δεν ειναι παντοτε με την εξελιξη της τεχνολογιας, ποσο μαλλον οταν εισαι παλιας σχολης και καποια ηλικιας. αυτο σημαινει λαθη,καμια εξυπηρετηση και πιθανον κανενα αποτελεσμα!
οταν μιλαμε για συνταξεις και ταμεια, μηπως να σκεφτουμε και εκεινους που κρεμονται απο αυτα??
και θα πω το ιδιο που λεω παντα… αν δεν εχω καποιον να με βοηθησει, αν δεν εχω παιδια, ποιος θα με βοηθησει να κανω το οτιδηποτε??
πως θα βγαλω ακρη που ηδη δεν ξερω να κανω τα πιο απλα?ξεχνανε πως τα περισσοτερα που κανουν ειναι για ανθρωπους αλλης κοπης η μη τεχνολογιας? το ξεχνανε ή το κανουν επιτηδες??
Η ηλεκτρονική μορφή του ΕΦΚΑ, δημιούργησε την περίοδο της πανδημίας, μια σειρά από λειτουργίες, κυρίως για την διευκόλυνση των συνταξιούχων. Η επέκταση του MyEFKAlive, η μονιμοποίηση των ηλεκτρονικών ραντεβού, οι παρεμβάσεις για πιο γρήγορη απονομή συντάξεων, αλλά και το νέο τηλεφωνικό κέντρο (1555) αποτελούν ξεχωριστές παρεμβάσεις που έχουν τον ίδιο σκοπό: την ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.
Αναμένουμε 10 βασικές παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ασφαλισμένων, συνταξιούχων, αλλά και εργαζομένων στον χώρο του ΕΦΚΑ.
* 15 ηλεκτρονικές αλλαγές για ιδιώτες λογιστές – δικηγόρους και ελεύθερους επαγγελματίες.
* 10 δημοφιλείς επαφές με τον ΕΦΚΑ θα γίνονται εφεξής μόνο ηλεκτρονικά. Έτσι, θα περιοριστεί κι άλλο η πολυκοσμία στα γκισέ των υποκαταστημάτων, ανά την επικράτεια (π.χ. χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας, χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους, έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλειας ασθενείας).
* Με ηλεκτρονικό τρόπο θα πραγματοποιείται η έκδοση της επικουρικής σύνταξης. Πρόκειται για μέτρο που θα εφαρμοστεί το α’ εξάμηνο 2022 και στοχεύει στην επιτάχυνση της διαδικασίας έκδοσης των συντάξεων.
* Με ηλεκτρονικό τρόπο η έκδοση συντάξεων που έχουν παράλληλη ασφάλιση. Πρόκειται για μέτρο που ίσως είναι έτοιμο να εφαρμοστεί ακόμα και εντός του τρέχοντος μηνός. Ήδη το σχετικό λογισμικό προστέθηκε από τις αρχές Δεκεμβρίου στον ΕΦΚΑ και βαίνουν προς ολοκλήρωση όλες οι απαραίτητες δοκιμές. Πρόκειται για ένα μέτρο που αφορά πάνω από 64.000 συνταξιούχους.
* Ψηφιακή έκδοση κύριων συντάξεων μέσω του συστήματος ΑΤΛΑΣ. Για το α’ τρίμηνο του 2022 προγραμματίζεται να ενταχθούν στο σύστημα οι νέες συντάξεις που θα αφορούν αρχικά περιπτώσεις αναπηρίας. Στη συνέχεια θα ενταχθούν και οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα, που αποτελούν τον κύριο όγκο (περίπου 60%) των νέων συντάξεων.
* Ψηφιακή έκδοση κύριων συντάξεων μέσω του συστήματος ΑΤΛΑΣ. Για το β’ τρίμηνο του 2022 έχει γίνει η πρόβλεψη να ενταχθούν στην ψηφιακή έκδοση συντάξεων όλες οι νέες αιτήσεις που θα προέρχονται από ελεύθερους επαγγελματίες.
* My EFKA live. Πρόκειται για το project του ΕΦΚΑ που στοχεύει να συνδέσει όλη τη χώρα με τα υποκαταστήματα του Φορέα με ηλεκτρονικό τρόπο. Η έμφαση έως τώρα έχει δοθεί στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της νησιωτικής Ελλάδας, καθώς εκεί είχε διαπιστωθεί μεγάλη δυσκολία μετακίνησης των πολιτών.
* 15 αλλαγές στο λογισμικό χρήσης των εργαζομένων του ΕΦΚΑ. Στόχος είναι να επιτευχθεί η καλύτερη «εσωτερική διασύνδεση» της μηχανοργάνωσης όλων των υπηρεσιών του Φορέα και να μπορέσει (επιτέλους) να λειτουργήσει ένα ενιαίο σύστημα για όλους τους εργαζόμενους.
* Τηλεφωνικό κέντρο. Θα ολοκληρωθεί η διαδικασία κατάργησης όλων των επιμέρους τηλεφωνικών γραμμών, προς όφελος του 1555, του νέου δηλαδή τετραψήφιου αριθμού σύνδεσης των πολιτών με τον ΕΦΚΑ και, γενικότερα, με τις υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας. Παράλληλα, ακόμα και εντός Ιανουαρίου, θα υπάρξει μέχρι και ειδικό application για τα κινητά τηλέφωνα, έτσι ώστε να γίνει ακόμα πιο χρηστική και εύκολη η επαφή με το συγκεκριμένο σύστημα, για όλους τους πολίτες.
* Ηλεκτρονικά ραντεβού. Θα γίνει πράξη η δέσμευση του υπουργού Εργασίας, Κωστή Χατζηδάκη, ώστε όλα τα ραντεβού που θα πραγματοποιούνται στον ΕΦΚΑ να κλείνονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Έτσι, εκτιμάται ότι θα πάψει το φαινόμενο με τις ατελείωτες ουρές στα υποκαταστήματα του Φορέα.
ωραία και εξυπηρετικά όντως ακούγονται όλα αυτα, ξεχνούν όμως πως ένα μεγάλο ποσοστό των συνταξιούχων δεν έχει επαφή με την τεχνολογία ή μάλλον δεν έχει την επαφή που θα ήθελαν.
Σίγουρα εξυπηρετούσε να υπάρχει κάποιος στο γκισέ και να έχει την ανθρώπινη επαφή, από το να πάίρνει ένα 4ψηφιο που χρεώνεται κατά πολύ, δεν βγάζεις έυκολα πάντα άκρη και δεν κάνεις τη δουλειά σου όπως θα ήθελες.
Αυτο βέβαια βοηθάει στο ναμην μαζεύει κόσμο…σκεφτείτε τι μπαχαλο θα γίνει όμως..
Ας δούμε…
θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης… ειπατε πως θα μπορει καποιος να καλει χωρις να περιμενει να το σηκωσουν γιατι θα βγαινει ηχογραφημενο μηνυμα. Ξερετε ποσος κοσμος ανω των 65 δυσκολευεται να επικοινωνησει με αυτο, που καποιοι θεωρουν ευκολο.
Μιλαμε για ηλικιες που δεν μπορουν ευκολα να μεταβουν η να κατανοησουν την εξελιξη σε πολλα πραγματα. μηπως τελικα ειναι ενας μεγαλος βαθμος δυσκολιας αυτος?
ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΟΣΟ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ! ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΑΣΧΗΜΑ..ΞΥΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ..ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΔΙ ΟΙ ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ
ORAIA STA LOGIA ALLA MHN KSEXNAME TI GINETAI STIN PRAKSI. DEN EINAI EUKOLO GIA GENIES POY ANAKALIPTOUN TON IPOLOGISTI AKOMA KAI ENA KINITO TILEFONO. DEN EXOUN OLA PAIDIA I SIGGENIS POY NA THELOYN NA ASXOLITHOUN. AUTOI TI THA GINOUN AN DEN IPARXEI VOITHIA OUSIASTIKI?
Γιατί κανείς σας δεν υπολογίζει πως θα είναι κάτι που θα τρέχει χωρίς καθυστέρηση, χωρίς να μεταβείς στον χώρο, χωρίς να τσακώνεσαι και να τρέχεις για γραφειοκρατία;
Κάθε αρχή και δύσκολη αλλά μην ξεχνάτε πως είναι για το δικό μας καλό, για ότι γκρινιάζαμε έως τώρα.